Правила и условия

Liseto.bg е марка на SC "LISETOMODA" SRL
Адрес: Интрареа "Николае Йорга" №2, кам. 9, ап. 2, ПК. 010437, Букурещ, Румъния
Регистрационен Код: J40/4815/09.04.2019
ДДС Номер: RO40943428
Банкова сметка: RO80INGB0000999908984290, ING Bank Румъния
(За краткост по-долу "Дружеството")

I. Общи условия на онлайн магазин Liseto.bg

Този документ определя реда и условията за ползване на интернет страницата www.liseto.bg. Ако страните не се споразумеят за друго в споразумение за продажба или други условия, сделката трябва да бъде неразделна част от договорните отношения между клиента и Дружеството, които се генерират от отношението на доставката към клиентите.

Всички продажби на сайта на Дружеството се извършват според Законите на Република България.

Дружеството не носи отговорност за загуби, увреждане или за преки и непреки разходи, дължащи се на грешки или закъснения в изпълнението на задълженията, дължащи се на всяко събитие или обстоятелство извън контрола на Дружеството, включително, но не само, непреодолима сила и прекъсвания на електроенергия, повреда на оборудването или други подобни ситуации.

С регистрирането си като член и искане за регистрация като член на уебсайта на Liseto.bg или извършване на поръчка, клиентите потвърждават, че са запознати и са разбрали, и приели Общите правила и условията за продажба на страницата на Дружеството.

Цялата информация е публикувана и се обновява периодично на интернет страницата на Liseto.bg, като например, описания на продукти, спецификации, снимки или кратки презентации. Дружеството си запазва правото да прави малки промени, без да уведомява клиентите си.

Интернет страницата на Liseto.bg предлага ограничени по време и количество стоки. Количествата на продуктите публикувани на интернет страницата на Дружеството могат да се променят без предупреждение. Дружеството може да ограничи максималния брой на поръчки на един клиент за всеки продукт, за да се осигури справедлив пазар за всички негови членове.

II. Информация

Поръчки могат да бъдат подадени чрез интернет страницата www.liseto.bg или могат да бъдат направени на телефонен номер 024512598, както и на имейл адрес office@liseto.com.

III. Осъществяване на поръчка

Първата стъпка при заявяване на поръчка е да изберете желаните продукти, да изберете желания размер и да ги добавите в кошницата. След потвърждаване на продукта от страна на купувача и добавяне в кошницата, той трябва да попълни формуляра с данни за доставката, включително име и фамилия на купувача, адрес, телефонен номер и електронна поща.

След въвеждане на информация за доставка, купувачът ще избере начин на плащане по негов избор, според наличните, които предлага Дружеството.

Следващата стъпка е подаване на поръчката. В случай, че купувачът е избрал плащане с карта, ще бъде препратен на безопасна страница, където може да завърши своята поръчка и да въведе данни на разплащателна карта.

IV. Вип на поръчката

Когато правите поръчка на www.liseto.bg, Вие се съгласявате, че стоките които купувате от сайта са за лична употреба, а не за продажба.

V. Доставка на стоки

Дружеството е независим търговец, работещ с доставчици. В случай, че Дружеството не е в състояние да достави на купувача стоките, поръчани и платени предварително, по обективни причини, на купувачът ще бъде възстановена пълната сума.

Стоките ще бъдат доставени с фактура, която служи като финансов документ и документ за гаранция, при наличието на такава, освен ако не е посочено друго.

VI. Време за доставка

Стандартният срок за доставка е от 5 до 10 работни дни, в зависимост от доставчиците на Дружеството. Купувачът е длъжен да приеме евентуално удължаване на срока за доставка, поради забавяне, причинено от производител или неочаквани събития, които са независими от Дружеството, в съответствие с Наредба №21/1992 год.

Ако стоките не са налични в този момент и има проблеми с доставката, Дружеството ще информира своите клиенти незабавно.

Ако стоките не са получени в срок, клиентът има право да изисква допълнителна информация на телефон 024512598 или да се свърже по електронна поща на office@liseto.com.

VII. Транспорт и условия на плащане

Закупените стоки се изпращат правилно опаковани, a плащането се извършва в зависимост от избрания от купувача метод. За всяка поръчка таксата за доставка е посочена отделно. Транспорта е за сметка на купувача и е в размер на 5 лева с вкл. ДДС.

Дружеството запазва правото на собственост върху стоките докато те не бъдат заплатени от купувача.

Всички разходи, свързани с транспорта, които настъпват между превозвача и клиента ще бъдат за сметка на купувача, но няма да бъдат повече от 5 лева с вкл. ДДС.

В онлайн магазин Liseto.bg може да извършите плащане при доставка с Пощенски Паричен Превод чрез куриерска фирма Еконт Експрес. Плащането се извършва при получаване на пратката. 

VIII. Начини на доставка

Начините за доставка са показани на интернет страницата на Liseto.bg в раздел "Политика на Доставка". Купувачите не могат да получават пратки лично от офисите на Дружеството.

IX. Цени и такси

Всички цени са с включен ДДС. Дружеството обработва цените на продуктите и в някои случаи, по погрешка, някои продукти могат да бъдат публикувани с цена 0 лева. В тези случаи Дружеството не е задължено да извърши продажбата на тази цена и може да откаже поръчката.

На сайта Дружеството - Liseto.bg могат да бъдат подадени две цени за всеки продукт. Висока цена изчислява средната цена в магазините, намиращи се в градските центрове. Ако даден продукт не се продава в България, най-високата цена се изчислява чрез добавяне на променливата на дребно от страната на произход.

Тази променлива се изчислява чрез намиране на разликата между постоянна средна цена и цената на други подобни марки. Дружеството не носи отговорност за евентуални разлики в цените, наблюдавани при продажба в магазините за търговия на дребно.

Когато цената е по-ниска от действителната цена на даден продукт, Дружеството е длъжно незабавно да уведоми клиентите си за новата цена. Клиентът може да приеме новата оферта или да отмени поръчката.

X. Право на отказ

Дружеството може да прекрати, промени или спре поръчката, включително и достъп до някои услуги на уебсайта Liseto.bg за някои клиенти, по всяко време и без предупреждение, ако Дружеството счита, че клиентите злоупотребяват или засяга интересите на уеб платформата. Ако има случаи, в които Дружеството смята, че някои клиент/и, действат по този начин и могат да навредят на Дружеството и/или на уеб платформата, Дружеството си запазва правото да предяви иск към клиента/тите навредели на Дружеството.

В случай на онлайн плащания, Дружеството си запазва правото едностранно да прекрати поръчката, направена от клиента в следните ситуации: платежната операция е прекратена, платежната операция не е приета от банката-издател и/или данните, предоставени от клиента за онлайн плащания са непълни или неточни.

XI. Отмяна на поръчка

След подаване на поръчката, клиентът получава по електронната си поща известие за потвърждение на поръчката. След като Дружеството изпрати стоките, може да получи телефонно обаждане или имейл, с които да бъде уведомен за транспортирането на неговата поръчка.

Поръчката може да бъде анулирана безплатно от клиента точно преди издаването на фактурата за поръчаните продукти. За отказ може да се свържете с нас на телефонен номер 024512598 или по електронната поща - office@liseto.com.

След като продуктите са фактурирани и подготвени за доставка, поръчката не може да бъде анулирана.

Дружеството си запазва правото да отмени поръчка, ако исканите продукти не са в наличност или доставчикът не е в състояние да ги достави.

XII. Връщане и замяна

Ако клиентът не е доволен от продукта или продуктът не съответства с неговите желания, то същият има право да се откаже и да върне продукта в рамките на 14 дни от получаването му, освен когато срокът се удължава едностранно от Дружеството.

Купувачът трябва да го върне и да следва препоръчителните стъпки на Декларацията за Връщане и Замяна на Дружеството: подготвяне на продукти, попълване на банкови данни, за да се върне сумата по покупката във Формуляра за Връщане и замяна, който трябва да се постави в опаковката на продукта.

Всички разходи, свързани с транспорта на стоките, които са върнати се поемат от клиента.
Пакетът се изпраща обратно от клиента чрез куриерска фирма по избор до логистична фирма Inout.bg на адрес: гр. Русе 7000, бул. "Липник" №106, Офис на Inout.bg, за Liseto.bg, тел. 024512598.

Парите ще бъдат върнати по банковата сметка на клиента посочена във Формуляра за Връщане и Замяна до 30 календарни дни от датата на получаване на пратката в склад на Дружеството. В случай на въпроси, моля свържете се с Дружеството на тел. 024512598 или на office@liseto.com.

XIII. Специални условия за връщане на някои продуктови гами

Козметичните продукти, включително парфюми не могат да бъдат върнати, ако те са били разопаковани от страна на клиента. Бельо и бански костюми, на които е махната хигиенната лента, бързоразвалящи се стоки не могат да бъдат върнати, с изключение на продуктите, които са доставени повредени или в неизправност. Продуктите не трябва да бъдат използвани, за да извършите връщане. Продуктите трябва да бъдат върнати, като комплект.

Обувките трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка и да нямат следи от употреба.

Слънчеви очила трябва да са не разопаковани.

XIV. Дефекти

Клиентът е длъжен да докаже дефекти, както следва:

• Ако стоката е повредена и е непоправима, и не може да се използва или има дефект, който не може да бъде отстранен, клиентът има право да поиска подмяна с нов продукт или да се откаже и да му бъдат върнати парите.

• Клиентът трябва да представи претенции за дефекти на Дружеството веднага след като ги е видял, но не по-късно от датата на изтичане на гаранционния срок. Дружеството ще вземи мерки за получената повредена стока до 30 дена от получаването и1. Разглеждане на жалби и информирането на клиента ще бъде направено в рамките на 30 дни от получаване им. Дружеството не носи отговорност за дефектни продукти, върнати от трети лица, които са закупени стоки от Liseto.bg.

XV. Щети по време на транспорт

Дружеството е отговорно за щети на стоките по време на доставката до клиента. Дружеството не носи отговорност, ако стоките са повредени или откраднати по време на транспортирането им до Дружеството. В случай на очевидни признаци на повреда (счупена опаковка, деформация и т.н.), клиентът трябва да откаже доставката.

XVI. Гаранция

Дружеството продава качествени и проверени продукти. В съответствие със Закон 449/2003 г. относно продажбата на стоки и свързаните с тях гаранции и Наредба № 21/1992 г. за защита на потребителите (с необходимите промени), Дружеството издава 30 дневна гаранция на стоката, а за стоки с механизъм Exception (особено часовници) дава 2 години гаранция. Фактурата също така служи като доказателство за гаранция. За някои видове стоки, гаранционният срок се удължава, както е посочено във фактурата. Гаранционният срок започва да тече от получаването на стоката от куриерската фирма. За поръчки по телефона, електронна поща или уеб сайта, получаването на стоката се отнасят до датата, на която купувачът приема стоката от куриера.

VII. Указания за искане на обезпечение (отговорност за дефекти, гаранция, гаранционни искове)

17.1. Дружеството отговаря за дефекти на продуктите и клиентите трябва да упражняват искането за гаранция от Дружеството без неоправдано забавяне в съответствие с инструкциите, валидни за гаранцията.
17.2. Информация за местоположение и следгаранционни услуги се предоставят от Дружеството по заявка по телефон или електронна поща.
17.3. Гаранционният период ще продължи 24 месеца от датата на приключване на договора за продажба, освен когато се определя нов срок на гаранция за конкретни случаи;
17.4. Гаранционният срок е удължен с времето, ако клиентът не може да използва продукта, или стоката се забави.
17.5. Клиентът е длъжен да провери състоянието на продукта веднага след получаването му и да уведоми незабавно Дружеството при наличието на проблем или повреда
17.6. При наличие на проблем по време на гаранционния период клиентът трябва да уведоми дружеството, за да бъде отстранен дефекта в гаранционен сервиз.
17.7. Ако продуктът е дефектен, клиентът има правото да упражни искане към Дружеството в съответствие с чл. 14 от Наредба № 21/1992 г. за Защита на потребителите за собствена сметка. Известието за гаранционна претенция ще се уточни от формата, вида и обхвата на дефекти на продуктите. Клиентът ще бъде упълномощен за гаранцията от производителя на стоката. Обезпечението ще започне след изпълнение на следните срокове и условия: (i) Вписване на искане и гаранционни условия от купувача към Дружеството; (ii) доставката на продукта с проблем или дефект в склад на Дружеството.
17.8. Гаранция ще бъде началната дата и датата на упражняване на искането за обезпечение. Всеки продукт със сигурност трябва да бъде доставен по заявка до седалището на Дружеството, освен ако не е упълномощен друг. Дружеството или упълномощеното лице ще издаде на клиента потвърждение за искане на гаранция за продукта в подходяща форма по електронна поща или в писмен вид, след като се определят точните дефекти на продукта. Гаранцията се осъществява от разстояние, Дружеството е длъжно да изпрати на клиента потвърждение на искането за обезпечение, а ако това не е възможно се изпраща не по-късно с удостоверението на искане за гаранция.

17.9. Дружеството ще прекрати искането за гаранция:
(a). непредставяне на фактура;
(b). неуспешно сигнализиране на някои очевидни недостатъци преди купувача да приеме продукта;
(c). изтичане на гаранционния период;
(d). вреди, които причинени на продукта от страна на клиента;
(e). продукта не отговаря на естествените условия, поради фактори от рода на влажност, химически или механични;
(f). непрофесионално третиране, обработка или грижи към продукта;
(g). увреждане на продукта от извънредни условия или използването му в противоречие с условията, предвидени в характеристиката му, в съответствие с общите принципи, техническите стандарти или правилата за безопасност, които са в сила в България;
(h). повреда на продукта от неизбежни и / или непредвидими обстоятелства;
(i). повреда на продукта от вода, огън или други форсмажорни обстоятелства.

17.10.
(a). чрез връщане на поправен продукт
(b). чрез замяна на продукта;
(c). чрез връщане на парите по закупуването на продукта;
(d). чрез изплащане на подходяща цена/отстъпка за продукта;
(e). чрез писмено искане за придобиване на изпълнение, определено от Дружеството;
(f). чрез неоснователно отхвърляне на искането за обезпечение;

XVIII. Авторски права

Съдържанието, логото, изображенията или текста и мултимедийното съдържание, поместени на сайта Liseto.bg са собственост на SC "LISETOMODA SRL". Не е позволено да се копира, разпространява, публикува, прехвърля на трети лица, променя или изменя, включително всякакво съдържание във всеки друг контекст от оригиналния с изричното съгласие на Дружеството. В сличай, че забележите нарушаване на авторското право, моля пишете ни на office@liseto.com.

Обновено: 14.08.2019

Copyright © 2018-2020 LISETOMODA SRL C.U.I: RO40943428, Reg. Com. J40/4815/2019